Първоначално публикувано от ivan_dice
Покажи съобщение
Известие
Collapse
No announcement yet.
Темпомат / Автопилот / Круз контрол
Collapse
X
-
Comment
-
Първоначално публикувано от Fr0sT Покажи съобщениеДа, лявата е за съединителя а дясната за спирачката. Откачаш буксата на тази на спирачката и гледаш колко пина има самата машинка - ако са 3 си ок, ако са 2 си купуваш машинка с 3 пина и пак си ок
Comment
-
Здравейте.
Наскоро си купих ръчка за круиз контрол (2-ра ръка) изчетох цялата тема и пуснах кабели към букса D1D (черната букса), някой може ли да ми каже кой пин каде да поставя (син,червен,жълт,сив и зелен).Като пин номер 10 е опроводен отдвете страни,а са празни само 11,12,13,14 (като пина номер 8 е опроводен само откъм ECU).
И кабела който трябва да пусна от Пин номер 5 за захранване на индикацията на таблото във коя букса на таблото трябва да го включа и съответният пин( на буксата).
Благодаря предварително, моля накой които го е правил да помогне
Comment
-
Първоначално публикувано от RIDEK Покажи съобщениеЗдравейте.
Наскоро си купих ръчка за круиз контрол (2-ра ръка) изчетох цялата тема и пуснах кабели към букса D1D (черната букса), някой може ли да ми каже кой пин каде да поставя (син,червен,жълт,сив и зелен).Като пин номер 10 е опроводен отдвете страни,а са празни само 11,12,13,14 (като пина номер 8 е опроводен само откъм ECU).
И кабела който трябва да пусна от Пин номер 5 за захранване на индикацията на таблото във коя букса на таблото трябва да го включа и съответният пин( на буксата).
Благодаря предварително, моля накой които го е правил да помогне
159 1.8 MPI
166 2.0 TS (ex)
Comment
-
По цветове може да объркаме нещо. Можеш ли да ги кажеш като номера на пиновете на буксата на самата ръчка?
Проводника за индикацията трябва да свържеш към пин 12 от букса "A" на таблото (най-дясната - гледано отзад - бяла на цвят).
Last edited by ecotronic; d.m.y г., 20:47.
159 1.8 MPI
166 2.0 TS (ex)
Comment
-
Първоначално публикувано от RIDEK Покажи съобщение1-жълт,2-зелен,3-ПРАЗНО,4-червен,5-син,6-сив.
1 (жълт) - към пин 14 от D1D
2 (зелен)- към +12V от контакт
3 - празно
4 (червен) - към пин 13 от D1D
5 (син) - към пин 12 от D1D
6 (сив) - към пин 11 от D1D
159 1.8 MPI
166 2.0 TS (ex)
Comment
-
Първоначално публикувано от RIDEK Покажи съобщениеТоест зеления на пин 8 или 10 който е окабелен от 2-те страни ? Само номера със зеления кабел немога да разбера на схемата. Мерси.
Според схемата той трябва да се свърже към таблото с предпазителите под волана (B1) на букса F пин 4. Гледай скицата с разположението на буксите на гърба на таблото B1 и ще се ориентираш.
159 1.8 MPI
166 2.0 TS (ex)
Comment
-
Здравейте, и аз се опитвам да вържа темпомат на моята 147 1.9 JTD. Но удрям на камък. Свързах кабелите по тази схема, но при проверка с MES като работещи копчета от ръчката ми дава сам RCL бутона, нито ON/OFF нито +/- работят. Съмняват ме пиновете на буксата дали са добре, но 3 пъти опитвах и все с различни и все същото. Винаги само RCL работи само.
Друго ми направи впечатление - в MES на CC learn ми дава not learnt. Да не би да трябва да се направи някакво обучение за да тръгнат и другите бутони. Иначе проверих ръчката работи или поне подава 12V към пиновете на буксичката му при натискане на копче.
Можете ли и да ме упътите от къде да си купя пинчета за буксата които със сигурност да стават или поне снимка някаква.
Също така аз съм със стоп машинка със 2 крачета, но прочетох в няколко поста че със съединяване на пин 53 и 54 ще работи и без да се сменя машинката, но ще даде грешка която трябва да се изтрие. При мен не се появява такава грешка. Къде бъркам във цялата схема?Alfa Romeo 147 1.9 JTD 115HP 2003г.
Alfa Romeo 166 2.5 V6 190HP 1999г.
Comment
Comment